Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, March 17, 2010

Putera Sultan Brunei 'sewa' bintang hollywood Eva Longoria

Ada-ada saja tingkah laku bagi orang yang kelebihan duit seperti keluarga kerajaan Brunei Darussalam. Setelah sebelumnya dihebohkan dengan pernikahan anak sultan Brunei yang menghabiskan biaya sekitar 5 juta dolar dan sekarang kembali keluarga kerajaan itu buat heboh masyarakat.

Salah seorang putera Sultan Brunei yang benama Almurazim, yang memiliki dan mewarisi kekayaan seperti orang tuanya, tinggal di istana mewah, memiliki jet peribadi mahupun pengawal yang ramai, namun tetap sahaja anak salah satu orang terkaya di dunia ini sedikit memiliki teman, bahkan sekadar untuk menemani dirinya sahaja, ia harus menyewa orang.

Dan sekarang salah seorang anak Sultan Brunei tersebut dalam kunjungannya ke London untuk menghadiri sebuah acara amal besar, meminta bintang Hollywood asal Meksiko Eva Longoria (35 tahun) dan super model Jerry Hall istri (mantan?) vokalis Band Rolling Stones Mick 'Dower' Jagger (53 tahun) untuk menemaninya selama acara tersebut berlangsung.

Menurut laporan media, belum terungkap berapa biaya "sewa" bintang terkenal tersebut untuk sekadar 'menemani' anak sultan Brunei yang kaya raya itu.

Sudah menjadi rahsia umum, kalau keluarga kerajaan Brunei baik Sultan Brunei mahupun anak-anaknya sering mengadakan pesta yang 'gah' di lingkungan kerajaan. Tidak sedikit artis dunia di undang oleh keluarga kerajaan untuk khusus 'tampil' di depan mereka.

Alamak...macam tak ada kerjaan aje keluarga kerajaan Brunai...(fq/alqudsalarabi)

0 comments:

Post a Comment

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP