Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 10, 2012

Umno ramai ahli hantu

KENAPA Pengerusi Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) Tan Sri Abdul Aziz Yusof guna Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri nazri Aziz untuk menjawab dakwaan keahlian Abdul Aziz sebagai ahli Umno atau tidak?

Satu ketika Umno buat projek besaran mahu meramaikan ahli lalu mengisi borang keahlian Umno tanpa pengetahuan batang tubuh orang itu. Apakah ini termasuk keahlian Abdul Aziz? Apakah Abdul Aziz ahli hantu dalam Umno?

Di kampung ada yang terlibat dalam program belia tetapi tidak minat politik sebaliknya nama orang itu tersenarai ahli Umno. Apakah sebenarnya berlaku?

Ini seolah macam projek pemutihan menjadikan orang Melayu sebagai ahli Umno walaupun orang itu tidak kenal politik atau parti.

Kenapa mereka bersungguh sangat menyenaraikan orang Melayu sebagai ahli Umno? Apakah ada komisen. Satu kepala berapa mereka ini dapat ya? Kalau RM5 satu kepala 100 kepala dah berapa? Agak lumayan juga la.

Dilaporkan ahli Umno mencecah 3.3 juta. Apakah boleh dipakai lagi laporan itu kerana yang keluar dari Umno pun ramai menyertai Pas atau PKR.

Persoalannya Umno hanya ada rekod masuk Umno tetapi tidak ada rekod keluar Umno.

0 comments:

Post a Comment

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP