Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Wednesday, January 11, 2012

Mudahnya Utusan pecahkan orang PAS

Datuk Shahrizat Jalil ugut mahu selak

UTUSAN sial melaporkan kononnya gelagat memalukan muslimat PAS. Tetapi apabila kita tengok video sebenar tak dak pun yang muslimat PAS buat perkara memalukan kalau nak banding Umno dan puteri Umno tunjuk punggung.

Ketua Pergerakan Wanita Umno, Shahrizat Abdul Jalil yang bercakap: “Itu belum selak kain lagi tu…” Ini apa wanita Islam cakap macam ni. Nak tunjukan aurat dia sedangkan aurat itu maruah.

Muslimat itu kononnya dikatakan menjerit. Tapi bila kita dengar mereka bukan menjerit tetapi menyanyi. Kalau nak tahu menjerit macam Shahrizat cakap tu nak cabar Rafizi.

Puteri Umno dengan gelagat tunjuk punggung. Datuk Adnan Yaakon bukan main citer lagi perangai tunjuk punggung. Ada moral ke Umno?

Umno memang tadok moral Utusan je kerja kerja karut, gejah depan mata tak nampak kuman seberang laut pun boleh nampak. Itu yang dia keliru dia tengok kuman dari jauh dah tuduh kawan tu menjerit.
Pada hal kawan tu menyanyi.

Muslimat bernyanyi ramai-ramai tak salah. Yang salah Utusan siar benda yang tak betul.

Apa yang pelik setengah muslimat PAS terpengaruh laporan Utusan. Utusan tu pembelik jadi mudah kepala otak setengah muslimat ikut terbelik.

Saya nak ingatkan sudahlah terpengaruh dengan laporan akhbar. Kita kena ingat akibat setengah pemimpin PAS Selangor terpengaruh dengan laporan Utusan yang memutar belitkan anugerah Sultan kepada Dr Hasan Ali maka ada yang geram dan terpacul mendedahkan perkara tak sepatutnya didedah.

Akhirnya berlaku pertemburan mulut dan berakhir dengan pemecatan Hasan. Ini gara-gara bermula daripada Utusan.

Jadi orang PAS guna otak. Apakah orang PAS dengan mudah bertempur sesama sendiri hanya kerana laporan Utusan.

Kita kata Utusan Meloya, Utusan Sial, Utusan tidak betul tetapi kita sebenarnya terpengaruh laporan Utusan. Hehehe ketawa orang Utusan. Sebab itu dia makin ligat cari isu nak pecah orang PAS kerana PAS lah yang mudah terpengaruh dengan Utusan.

0 comments:

Post a Comment

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP