Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Sunday, September 4, 2011

Orang Umno Johor pun tak kata Mat Indera komunis

ORANG Umno Johor sekarang yang tuduh Muhammad Indera sebagai gerila komunis tetapi kalau orang Umno di Johor yang lama-lama tak berani nak tuduh Mat Indera komunis walaupun dia pekat Umno.

Saya petik daripada Marimar Aldama di facebook ketika membahaskan isu tersebut katanya "Aku orang Johor. Kampung Mak aku dekat benar dengan tempat lahir Mat Indera.

"Aku pun ada sikit2 info ttg. Mat Indera.Mak aku(umno pekat) pun tak penah cite yang arwah tu komunis.Setahu aku org. Johor jati tak pernah anggap beliau komunis.

Kita tahu tujuan baik dia.Yang buat kecoh kata Mat Indera komunis ialah Utusan Mealyu dan UMNO luar Johor.

Marilah selamatkan sejarah negara dengan mengusir org2 yang memutarbelitkan sejarah dari tampuk pemerintahan .Tukar kepada Islam.Pasti selamat.Takbir!" katanya.

Bukan Umno luar Johor sahaja Marimar Aldama. Umno Johor pun ada yang kata Mat Indera tu komunis tetapi mereka ni buta sejarah kerana diseleweng oleh Umno. Sampai karpal Singh boleh terperangaruh sejarah Umno.

Tetapi Karpal mungkin dia orang punjabi kerana mereka ni yang ramai datang ke Malaysia kerana kerja sebagai tentera british. Kalau karpal ikhlas dia kena terima hakikat sejarah.

Dan sekrang Karpal mengubah sejarah lalu dengna mengambil sebagai pengjaan lalu kepada satu sejarah yang berprinsip memperjuangkan kehidupan bebas dan tidak tunduk kepada bangsa yang mempergunakan kita untuk jajah orang lain.

0 comments:

Post a Comment

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP