Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, May 12, 2011

Pemimpin Umno kata Umno dua kali bodoh

AHMAD Maslan kata Najib tidak terlibat dalam soal video seks tetapi bila dia kata `Umno dua kali bodoh' pasal menggunakan isu seks untuk jatuhkan maka kita teringat hok isu seks pertama keatas Anwar tu sapa yang buat?

Bukahkah Mahathir berkonspirasi sama?

Mai kita tengok komen pelayar internet. Apa kata mereka pasal stement Ahmad Maslan. Xc Darah Perwira kata; "DICOPY AYAT INI KITA FIKIR SENDIRI APA MAKSUD YG TERSURAT DAN TERSIRAT: -Umno adalah "dua kali bodoh" jika menggunakan kaedah sama dengan mengaibkan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi, memandangkan Umno telah menghadapi kesannya dalam pilihan raya umum 1999."

Apa yang tergelak bila budak sekor ni balas komen tu memang kena atas kepala Maslan. Kata Faidullah Ruzali; "Kalo difahami betul2..maknanya yang dulu2 (kaedah pertama) tu memang rancangan UMNO lah.."

Tambah senat lagi dengan dia ni, Fairuz Husin kata; "Sepandai pandai tupai melompat akhirnya terkantoi jua.. haha bodoh punya ahmad maslan.

Dalam forum Datuk Ahmad Maslan berkata isu rakaman video seks itu tidak melibatkan presiden Umno Datuk Seri Najib Razak, parti BN ataupun Umno sendiri.

Katanya, Umno adalah "dua kali bodoh" jika menggunakan kaedah sama dengan mengaibkan ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim sekali lagi, memandangkan Umno telah menghadapi kesannya dalam pilihan raya umum 1999.

Hinggakan, sesetengah pemimpin Umno "tinggal seluar dalam sahaja" kerana undi yang tidak memihak kepada mereka di kawasan yang mempunyai majoriti pengundi Melayu yang besar.

Jelasnya, pengundi Melayu pada masa itu memilih pembangkang kerana marah dengan tuduhan liwat yang dikenakan ke atas Anwar.

Tapi bingai Ahmad Ahmad Maslan ni tak habis-habis bila dia kata Namun, isu sebenar berhubung dakwaan melibatkan Anwar sumpah laknat yang dilakukan Datuk Shazryl Eskay Abdullah yang mendakwa turut berada di lokasi rakaman video aksi seks tersebut, kata Ahmad.

0 comments:

Post a Comment

Jaringan

  © Blogger template AutumnFall by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP